tisdag 19 april 2011

Learning about coincidences

En stressig vecka har avverkats. Sist jag uppdaterade var det måndag. Har knappt varit hemma sen dess.

Tisdagen spenderades i skolan, påbörjade labbrapporten och hade lite föreläsningar. Onsdagen spenderades också i skolan, var hemma en kvart och vände innan det var dags för sittning och efter det kåren. Torsdagen var jag hos frisören, köpte champagne, var i stallet, åkte hem (med tre väskor. Tunga väskor). Fredagen firade vi mamma. Islandshästsridning, lunch med tårta, spa, shoppa på spa:t, öppna paket och dricka champagne, fin och trevlig middag. Lördagen tävlade syrran, och sen somnade jag i deras soffa när jag skulle plugga. Söndagen blev det Gekås och hemfärd. Igår var jag i skolan länge, kom hem halv tio på kvällen. Trött som en gnu. Och till sist. Dagen. Har varit i skolan. Haft en trevlig dag, men jag är trött nu. Och jag borde definitivt försöka få lite vettigt gjort.

Igår fick jag också reda på något komiskt. Något jag aldrig trodde helt klart. Världen är liten. Sjukt liten.

2 kommentarer:

Elin sa...

Svar: Okej då! Jag kanske överdrev lite.. men har varit helt förstörd båda idag och igår.. Men kan ju delvis bero på en afternoon nap som sen resulterade i att jag sov typ 5 timmar inför dagens föreläsning ;)

Elin sa...

Svar: Jag kommer hem senare idag, och åker hem på tisdag igen! =) åker du ner till Bredaryd under Påsk eller?